Seger


Vi startade med en vinst mot självaste SMguld vinnarna.Tyckte att vi började matchen helt otroligt bra,men slutet blev onödigt spännande.Det var ju Timrås första match också,HVs andra.Men jag gick från "ladan"med ett stort leende: ) på läpparna iaf.Denna kväll stog vi inte i klacken som vi gjort alla år ,Christer ville testa stå neutralt.Vi såg mycket bättre från denna plats,men det var lite dött där.Inte många som klappade och sjöng med,men jag kunde inte hålla mig.Helen och jag sjöng med de få som hördes.

I dag blir det Birsta med lilla syster,hon ska köpa sig en present.Hon har nu varit rökfri i 19 dagar,jätte duktigt tycker jag

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0