Söndag

Har bara tagit det lugnt i dag,stickat klar Dexters tröja.Här är bild på den,hoppas Erica tycker att den är fin.Sandra kom upp en sväng,hon behövde tvätta upp Mc Donalds kläderna.Jag hade nämligen tvättstuga i eftermiddag och det är ju kul......

Kollade på dagens hockeymatch mellan HV-Brynäs.Målisen i Brynäs (Markström)han agerar så lugnt i målet,trots att grabben bara är 18 år.Brynäs ska vara glad att dom har en sån målis och stor är han också.
 Denna film såg vi i kväll,lite mysko måste jag säga 2 + får den i betyg.

Baserad på en sann historia handlar Stuck om en tjej (Mena Suvari) i den lägre medelklassen som kämpar med sitt jobb och med sin pojkvän. Hennes liv förändras en kväll när hon kör på en hemlös man (Stephen Rea). Mannen fastnar i hennes vindruta, men istället för att köra honom till akuten åker hon hem och lämnar bilen i garaget med mannen fastklämd och svårt blödande. Under resten av filmen ser vi hur den lemlästade mannen kämpar medan hon håller honom inlåst, rädd för konsekvenserna av vad hon gjort

 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på "Det okända",har spelat in avsnittet som var i onsdags,min favvo är det som är medium i detta avsnitt 


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gullig tröjan blev :)

2008-09-22 @ 19:05:59
URL: http://sandrachatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0