Trötter..

Har jobbat hela helgen,fredag kväll 14-21,lördag 7-21 med rast 12-16 och sen söndag 8-17.Så i går kväll efter vi ätit pizza och tagit 2 glas vin,så gick mina ögon i kors.Gick och la mig vid 22 somnade som en stock på en gång.Jag har inte varit nå sällskaplig alls,stackars Christer han tycker nog att jag är skit tråkig.
I dag måndag var det full rulle igen,skjutsade Christer till jobbet vid 11.30.For sen och handlade lite grejer på Ica Maxi,innan jag for i väg till pappa.Vi skulle ha möte med biståndshandläggaren där,pappa behöver ha mer hjälp av hemtjänsten.Mötet var klart vid 14.30,då åkte jag tillbaka till Birsta och fortsatte att handla.Köpte mat för hela månaden,så nu är detta gjort.Jag hatar verkligen att handla mat.Hann bara hem och packa upp alla påsar innan det var dags att hämta Christer på jobbet 18.00.
Sedan intog vi soffan med att kolla på ishockey,elitserien började ju i kväll : ) ,det var HV -Frölunda.
I morron tänker jag ha en "Anki dag",(Christer jobbar 11.30-18)så jag ska bara lata mig,sticka lite ,lyssna på CDboken och färga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0