Upphängd


Så här har jag känt mig hela helgen som upphängd och nersläppt ; ) .Det känns verkligen i kroppen att jag gått upp i arbetstid,synd kanske att det blev så tokigt att börja med en 6dagars vecka direkt.Men jag har faktiskt försökt att ta det lungt hela helgen.
Var på ishockey igår,det kändes i fötterna att stå i 3 perioder,man har inte vant sig än.Det var trevligt att se och prata med alla hockeykompisar.
Tittade in till Sandra på hennes nya jobb i går.Det är nya Mc Driven i Birsta,va himla fräscht det var där.Mycket snygg inredning måste jag säga.Det var mycket folk där också,lite stressigt var det .
Det började lysa en varningslampa på instrumentpanelen i bilen i går också,det hände då jag var på väg till hockeyn.Enl instruktionsboken stod det "Kör till närmaste Seat Verkstad",men det är ju typiskt att det ska krångla till det på en lördag då allt är stängt.Så nu får bilskrället stå till mån,Christer ska åka i väg då och kolla vad det kan vara för fel.Det lär väl vara nå dyrt och avancerat fel,med vår otroliga "tur"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0