Fredag

Har varit på utbildning i dag igen,så nu ska vi se om jag kommer ihåg det jag lärt mig :P På vägen hem svängde jag förbi Birsta för dom hade ett knivset till halvapriset på Cervera
199kr för dessa.Vassa som tusan och jag skar mig direkt :( men inge djupt.
Har inte gjort någe speciellt kollat på Idol,sett Erik vinna :)
Sedan blev det en 2 1/2 timmes film som vi lånat av Sandra The Pianist,på namnet lät det som en skittråkig film.Men den var faktiskt riktigt bra ,hon har filmsmak jäntan :)
Den gudabenådade pianisten Wladyslaw Szpilman lever i Warsawa under tiden för nazisternas utbredning över Europa. Han är jude och tvingas att på nära håll uppleva de restriktioner som sätts upp för honom, hans släkt och hans folk. När hans familj skickas till arbetsläger lyckas Wladyslaw fly och gömmer sig i stadens ruiner. Lidande, förnedring och kamp för överlevnad blir hans vardag. En dag blir han upptäckt av en tysk officer...

Kommentarer
Postat av: Sandra Å

dom där knivarna har jag med dom är super bra!!! :P

2009-12-12 @ 08:09:23
URL: http://aldemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0