Kall dag

Huja i dag har det varit kallt det har blåst "smådjävlar"också.Efter jobbet var jag en sväng på Birsta City med mamma och syrran.Jag köpte ingenting :) mer än apoteksgrejer.Jag skulle vilja köpa en ny mobil :) har lixom kärat ner mig i Sony ericsson c905,men jag vet inte om det är nån bra mobil
Den har en upplösning på hela 8,1 megapixlar, vilket gör den till en av de mest intressanta kameramobilerna på den svenska marknaden.

Såg en film på kvällen Transformers-De besegrades hämnd,den var nog lika bra som 1:an
Slaget om vår planet fortsätter i denna actionfyllda filmsuccé från regissören Michael Bay och exekutive producent Steven Spielberg. När Sam Witwicky får reda på sanningen om Transformers uråldriga ursprung måste han acceptera sitt öde och lägga collegeplanerna på hyllan för att i stället hjälpe Optimus Prime och Bumblebee i den episka kampen mot Decepticons, som har återvänt starkare än någonsin med planer om att ödelägga vår värld.

Nu har vi -10,5 grader :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0