Det sämsta jag sett

I kväll har vi sett en av de sämsta filmer jag skådat,fick "en hemlig film" av filmklubben då jag beställde filmer.Detta var väl nått dom inte får sålt kan jag tänka.
Filmen handlar om två amerikanska kvinnor, Vicky och Cristina, på semester i Spanien. På ett galleri möter de den charmerande konstnärsbohemen José Antonio, som utan omsvep erbjuder både sightseeing och sex. Cristina låter sig snabbt övertalas och långsamt sveps även den försiktiga Vicky med i den varmblodade spanska passionen. Vicky och Cristinas semester förvandlas till en sensuell resa där attraktion och temperament kulminerar och kokar över av begär och koas då ex-flickvännen Maria Elena gör sin dramatiska éntre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0