Bok och film

I går såg vi en bra film,den har jag glömt att skriva om.Den hette En djävulsk romans

Det är sommarlov. Kathryn har just blivit övergiven av sin kille. För att hämnas ber hon sin blaserade styvbror Sebastian, stadens okrönte mästare i att förföra, om att få sin före detta killes nya tjej att framstå som ett fnask.

Samtidig slår de två vad om något annat: Kan Sebastian förföra den fromma och pryda Annette, den nya rektorns dotter, innan skolan börjar igen? Om inte, får Kathryn Sebastians bil. Lyckas han däremot, får Sebastian... Kathryn.

Sen så har jag läst klar 1:a boken av Stephenie Meyer "Om jag kunde drömma"Den här boken rekomendrerar jag er att läsa.

"Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom." BELLA SWAN

Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulle och förföriske Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckas hålla sin identitet som vampyr hemlig. Men nu går ingen säker, minst av allt Bella som är den person Edward håller mest av. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara. OM JAG KUNDE DRÖMMA är en intensivt sinnlig och utomordentligt spännade kärleksroman.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det är mycket möjligt att han har Spotify. Men han har inte Spotify Invite, då blir det lite svårt...

2009-05-18 @ 17:49:27
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0