Det börjar ta form : )

I dag åkte Christer och jag på Birsta för att handla det sista till lägenheten(tror vi),vitrinskåp,taklampa m.m.Ringde till Bertil ,han kunde komma och hjälpa oss borra upp en hylla.Det är tammesjutton betongväggar överallt,och vi ville dölja gamla hål som fanns på väggen redan. Lite bilder från dagen
   
Hyllan ovanför tvn,Bertil borrade upp,sofforna..sofforna längtat så efter dom,det blev bra med skänken å
Sen bjöd vi Bertil på middag också,tror han gillade det(tog 3 portioner : )det gillar jag )
 
Kyckling och choritzogryta med pasta

 
Sen tog vi i tu med mitt Väggord : ) Bertil hade vattenpasset redo.
 
Sen blev det kaffe och tårta,tårtan fick vi av ICA Maxi Birsta för att vi är nyinflyttad i kommunen

Nu blir det mys resten av kvällen..............
Jättetack för hjälpen i dag Bertil!

Kommentarer
Postat av: Sandra

När jag såg att ni skulle få en tårta sa jag till pappa att du kommer vara snabb som attan och hämta den! hahahaha

2009-05-10 @ 10:56:54
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0