Äntligen ledig

När vi fick posten i dag så såg jag precis en sån stjärna på fot som jag vill ha i svart.Kasta på mig jackan och åkte på Jula,men det fanns inte en svart på hela affären.De svarta jag sett tidigare är så stora och dyra,vill ha en billig liten och söt.Så jag tog en vit liten för 59kr och sprayfärg svart...så nu har jag en precis som jag vill ha :)
Före     Efter

Bytt gardiner också ,börjat lite smått att göra advent.Fast jag kan ju inte direkt påstå att jag har nån julkänsla

Min fina adventsljusstake köpt på Village,lite annorlunda :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, julgardiner och alldeles grönt på backen! Klockrent.

2009-11-23 @ 20:57:00
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0