Helgen 14-15 nov

Lördag: Löste faktiskt Melodikrysset nästan helt själv,faster & Ove hjälpte till med en grej.
Sen på kvällskvisten blev det till att bege sig till "ladan",match mellan Timrå-Färjestad.Vi vann i en mycket spännande tillställning

Söndag:Fick en smärre chock då jag vaknade och kollade på klockan..den visade 10.37.Jag var nog trött jag ;)
Vid 17 tiden for vi in till stan och åt på Tusen och en natt gott,,,gott.(men det var godare på Jops)
Vi åt: Filé Ceasar
En bit oxfilé och en bit fläskfilé. Serveras med grönpepparsås och bearnaisesås, garnerad med grillad tomat, sparris, brocolli, babymorötter och ruccollasallad.

Avslutar kvällen med film Harry Potter-Halvblods prinsen,den var inge bra tycker jag.

Trolldomsministeriets Cornelius Fudge har tvingats se sanningen i vitögat och bekräftar att Han-som-inte-får-nämnas-vid-namn är tillbaka och värvar anhängare för att gripa makten. Harry Potters sjätte skolår vid Hogwarts skola för häxkonster och trolldom kantas av rädsla och varningar. Harry lyckas äntligen med sina lektioner itrolldryck tack vare anteckningar i den lärobok han lånat, som en gång tillhört någon som kallar sig"halvblodsprinsen". Samtidigt får han privatlektioner av Albus Dumbledore, som avslöjar hemligheten bakom Voldemorts odödliga själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0