Hua va länge sen..

Nu var det länge sen jag skrev,har jobbat 5 dar i rad haft möten på jobbet kommit hem sent.
Men i Måndags förra veckan var mor och jag på Birsta city,detta köpte jag


Tisdags åkte jag och hälsade på pappa,det var längesen jag varit till honom.Han fick lite födelsedags presenter i förväg av mig En röd fleeströja,röd pläd,godis och cigg.Han blev i allafall jätteglad.Jag köpte en Vit fleesis till mig självSen åkte vi i väg till Nojja och Eva och kollade på hockeyn,det är ju bedrövligt att vi aldrig kan vinna på bortaplan.


Onsdag jobb hela dan och torsdag lika så,men vi var på hemma match mot Rögle på kvällen och det är ju bedrövligt och se....ny förlust.....jag lider :(

Fredag,lördag och söndag har jag jobbat.Efter jobbet på söndag köpte jag med mig mat hem till familjen, så helgen avslutades med pizza, ett glas rött och en film Wallander-Läckan
Ystad drabbas av allt fler välplanerade och spektakulära rån mot värdetransporter, där bilar sätts i brand, motorvägar spärras av och stora miljonbelopp försvinner. Aspiranterna Isabelle och Pontus, råkar befinna sig på precis rätt plats och tar upp jakten, som slutar med att Pontus tas till fånga. Kurt Wallander och hans kollegor jobbar på bred front och får upp ett spår som leder till Sven Adelgren, en äldre vän och före detta poliskollega till Wallander, som nu arbetar på Seceuro som ansvarar för flera av de rånade transporterna. Under tiden arbetar Svartman med ett fall där en orienterare mördats någonstans ute i skogen. När Svartman senare enligt en upphittad orienteringskarta följer i orienterarens fotspår trampar han rakt in i lejonkulan och är nära att själv gå samma öde tillmötes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0