Ont

Stannar hemma från jobbet i dag och i morron,har sen semester 2 dagar.Har faktiskt inte varit hemma en enda dag på över 1år.For i väg en sväng på apoteket för att ta ut min medicin och nått jag kan smörja bröstkorgen med(Zon).Det är inte billigt med medicin 625kr fick jag punga ut rena rama ockerpriser.

Nu tror jag att vi ska lägga oss i varsin soffhörna och se film(Christer är hemma sedan i fredags,men han har  feber och gräslig hosta.)

Sett filmen Transformers och snacka om att jag hade förutfattade meningar om denna film,trodde att det va nån fjant film men den va riktigt bra :)
Robotar från yttre rymden kraschlandar på jorden där de kämpar för att ta kontrollen över den viktigaste energikällan - Energon. De heroiska Autobots och de onda Decepticons utkämpar vilda strider, med människans överlevnad helt beroende av utgången. Människornas sista chans att överleva vilar i händerna på tonårige Sam Witwicky.

Senare blev det en till film Public Enemies den var också rätt bra
Från visionären och regissören Michael Mann kommer denna film om John Dillinger – en av USA:s mest fascinerande och ökände brottslingar. Johnny Depp spelar huvudrollen som den karismatiske och svårfångade bankrånaren som FBI utnämnde till ”samhällets fiende nummer ett”. Marion Cotillard spelar Billie Frechette – den enda kvinna som lyckades fånga hans hjärta. Med den obeveklige FBI-agenten Melvin Purvis i hälarna, hamnar Dillinger i en allt mer intensiv katt och råtta-lek som kulminerar i en explosiv och legendarisk uppgörelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0