Sista helgen i november

Lite helg sammanfattning då
Fredag:Då hade vi julfest hemma hos Christine,med mycket go mat och trevligt sällskap

Det var Kristina,Maria,Els-Mari,Myrna,Ing-Mari,Christine och jag som var där :)

Vi åt 3 rätters middag super,super gott :)
Maria fick sin försenade 40års present också
Sen hade vi lite julklappsbyte också

Lördag: Hade en skön sovmorron,trots Christers snarkningar och hostande ;)
På eftermiddan stod det Hockey på schemat,Timrå-LHC vi gick segrande ur den matchen :)
Kände mig lite småtrött och halvhängig på kvällen,Christer=skyldig!!!!

Söndag:Vaknade lite halvsnorig och tjock i huvudet känns det som.Vi fikade lite advetsfrukost iaf

Nu intar jag soffan.............ska se idol och Robinson
Såg en film i kväll också Farm House,gillade inte slutet på filmen
Vi får följa ett ungt par när de bestämmer sig för att
börja om på nytt genom att lämna sina nuvarande liv bakom sig.
Efter att ha blivit övergivna på en avlägsen vingård mitt
ute i ingenstans, tvingas det unga paret att möta de hemligheter
de flyr ifrån.

Och ont har jag i bröstbenet precis där pilen visar,hade inflammation där för ca 1,5 år sedan.Känns likadant nu också orkar inte ta djupa andetag.Får se om det blir nå jobb i morron,som det känns nu så orkar jag inte iaf.

Det finns en grupp reumatiska ledsjukdomar som kallas för spondylartrit och som inbegriper bl a Bechterew. Ibland kan man vid dessa sjukdomar ha inflammation lederna mellan nyckelbenen och bröstbenet och ibland också i översta delen av bröstbenet där det finns en liten broskförbindelse som kan bli inflammerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0