forts på söndagen

Maten på Jop´s var helt super,jag var mätt tills jag la mig.Vi åt Fläskfilé Provencale med vitlökssmör,råstektpotatis,rödvinssky och grönsaker .
Sen blev det film hemma ,först Wallander-Cellisten sen Trick´r treat den sist nämnda var dålig tycker jag
En rysk konsertcellist utsätts för ett bombdåd efter ett uppträdande i Ystad. Kvinnan visar sig vara ett kronvittne i ett mordåtal mot en medlem av den ryska maffian, nämligen sonen till dess ledande man, den länge internationellt efterlyste Leb Munchin. Wallander och hans kollegor befinner sig med ens mitt uppe i ett krig mot en mäktig internationell motståndare vars metoder är skoningslösa. Men Wallander anar att Leb Munchins motiv denna gången inte handlar om pengar och krass vinning, utan om något mycket djupare. Tillslut står Wallander öga mot öga mot en åldrad brottsling som är redo att utkämpa sin sista strid med alla medel han förfogar över...


En mörk komedi som hyllar årets läskigaste natt. Trick 'r Treat innehåller fyra sammanflätade berättelser som alla utspelar sig under Halloween. Rektorn på en gymnasieskola extraknäcker som ondsint seriemördare; jakten på en ung oskuld tar en fasansfull vändning; ett gäng tonåringar spelar någon ett grymt spratt med katastrofala följder; och en grälsjuk gammal man slåss mot en elak demon som härjar under Halloween-natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0