Trött och hårfärgning

Efter jobbet i dag blev jag så otroligt trött,men då gubben kom hem var det dags för den dagliga promisen.Sen satte han sig vid datorn och det tog typ 3min innan jag somnade till på sängen bakom honom.Hade legat med armarna så tokigt så dom gjorde rakt ont innan blodet rann till.
Har gruvat mig hela dan för att färgahåret men jag måste,såg inte klok ut i huvudet.Så nu är jag färgad,köpte Loreals Casting Cassis med 25%mer,men den var otroligt lös och rinnig.Men färgen blev helt perfekt

Köpte ramar i dag till korten dom tog på oss vid poolen i Turkiet,tycker faktiskt att det blev fina kort.
 
Inte ofta Christer och jag är med på samma bild,det är nästan alltid jag som fotar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0