Slut på jobbarhelgen

Japp då är det måndag solen skiner och vi har hela +4,8 grader i skuggan...det är lovande.Jag har haft jobbarhelg(den gubben hatar) Fre 14-21 ,Lördag 7-21 och sön 7-17,men nu är den gjord :)

Tog min första morgonpromenad sen i höstas i dag,jag hatar att vara ute då det är minus grader.Jag bor nog på fel ställe,men det har jag väl sagt flera gånger.Nu ska jag försöka komma ihåg att fota samma ställe varje vecka,för att  se hur fort snön smälter detta v 15


Det tråkiga med prommisen var att se all hundskit på trottoaren DÅLIGA HUNDÄGARE
Jag råkade titta runt på vyerna och så klart klev jag i en blaffa...kul värre


Idag börjar dom att lägga nytt tak på vår lägenhetslänga

Det syns lite dåligt för det speglar sig i fönstret

Nu ska jag se ett avsnitt på en av mina favvo serier Vampire Diaries

Lunchen fick avnjutas på ballis i sol..sol..sol
 
Kesoröra med avokado,rödlök och räkor

Vi satt på ballis och drack kaffe kl 16,solen sken fortfarande som bara den :)

Film blev det i kväll The ugly Truth rätt så kul film

Abby är en framgångsrik tv-producent med höga krav när det gäller män. Mike är stjärnan i hennes tv-program och vet att män bara är ute efter en enda sak. Abby är fast besluten att bevisa att hon kan lyckas i kärlek, så hon lyder Mikes råd under en lovande ny romans. De oväntade resultaten slår alla med häpnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0