Är det inte de ena,då är det de andra

När mamma och Bertil var här på fika i onsdags,så berättade jag för dom om mina akuta sjukdomstillfällen jag haft under sommaren 2-3 ggr.Jag får ont under bröstbenet,bak mot skulderbladet,svårt att andas och svettas som en gris,det bara droppar svett.
Igår ringde mamma och "Visste" va det var...hon har nog helt rätt :).För vid 18.30 tiden började det igen direkt efter jag ätit.Åkte upp på primärjouren....Gallstensanfall var utlåtandet.Mamma,faster och farmor har problem med gallan.Mamma har åkt in akut och opererat sig också.Men det är en befrielse att få veta,det kan ha varit det i flera år då jag trott det varit bröstbensinflammation :/ Nu ville min riktiga doktor Martin att jag ska komma till honom för en remiss till ultraljud,så jag ska dit kl 13.15 idag...snabbaryck :)) Men det är bra för jag mår inge bra i dag heller,vill inte äta frukost ens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0