Helgen...som var

I torsdagens hockeymatch tog vi en pinne av HV och det får vi vara glada för...

Sen så har jag långledigt hela helgen fr-mån,tisdag morron då är det dags igen.

Fredagen bestod bara av slappa..och god mat & vin  framför tv.Men mitt i natten vid 02.30 kom en partypingla hem.. lite rund under fötterna ;).Och hon var som förr i tiden då hon bodde hemma..lika pratglad och skulle berätta allt som hänt under kvällen,till mig som var hur nyvaken som helst..så är hon jäntan....

Lördagen då blev man så lagom glad att se snön falla utanför fönstret.Det blev då 3:e avsnittet av Band of Brothers på ryggläge i soffan.
Sen så for vi iväg till Nojja och Eva för lite god mat och hockey,vi vann i sudden och tog 2 viktiga poäng :)
Kvällen avslutades med Melodifestival,Salem var nog bäst tycker jag.

Söndagen då vaknade man med strålande sol och vad man har saknat den.Christer knallade i väg på en prommis men jag har ont så jag stannade inne.Vi såg två filmer i kväll Kill Buljo en norsk rolig film,bara höra alla norska ord får en att skratta :) och Avatar det var en mycket bra film,jag är mäkta imponerad av filmens alla färger och varelser
In Kautokeino, no one can hear you scream...
Forlovelseskaffen til Jompa Tormann ender skjebnesvangert. Den ukompliserte og gifteklare samen blir brutalt skutt ned. Samtlige gjester, inkludert bandet Banana Airlines havner i skuddlinjen og stryker med.
Den same- og kvinnehatende politimannen Sid Wisløff settes på saken. Sammen med kollega Unni Formen og den samiske veiviseren Peggy Mathilassi starter han jakten på de skyldige.
Men Jompa overlevde... Han vet hvem som sto bak massakren og vil han ha hevn. Blodig hevn...


I framtiden kommer krigsveteranen Jake till en planet som heter Pandora, där människorna kommer i konflikt med de inhemska varelserna Na'vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0