Trettondagen

Kollade in termometern direkt då jag öppnade ögonen -22 ,det blir en innersittar dag i dag igen.Har tagit och städat ut julen istället.
Vi tog och gjorde en sallad till middag


By the way jag har en dotter som tror att mina kläder också hennes kläder :P Hon har nämligen lånat mina vinterstövlar och klivit ner bakkappan på dom så att jag knappt får in foten.Så jag påpekade detta för henne och svaret jag fick var -Men mamma dom där skorna kan du ändå ta och slänga för dom är så omodern.Jag tycker själv att dom är ganska så fula men de är varma och man kan traska i snön med dom.Nu måste jag i allafall ta och köpa mig ett par nya vintervarma skor.Tror jag ska köpa de fulaste skor jag vet,men dom är lätta och kasta på sig då man ska till jobbet.

Det blev en film i kväll också Deadline,men den tyckte jag va lite konstig.
Efter ett nervöst sammanbrott hyr manusförfattaren Alice ett isolerat sekelskifteshus för att återhämta sig och skriva klart sitt nya projekt. Men märkliga ljud ekar i natten, fotavtryck leder mot vinden och Alice får snabbt en känsla av att hon inte är där ensam. När hon hittar en samling videoband som innehåller obehagliga privata inspelningar av husets tidigare ägare, sätter en kedja av till synes övernaturliga händelser igång. Är det bara hallucinationer, eller befinner sig Alice i verklig fara?

Kommentarer
Postat av: Sandra Bizzy Nilsson

Hurridu, va snäll mot skorna! .. dom är både fina OCH sköna :D

2010-01-07 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0