Vanlig onsdag

Ja då har man varit och gått en stund på löpbandet igen,ska gå på det minst varannan dag.

I kväll är det äntligen Terrys tur på Det okända :)

Har i dag suttit och fixat och trixat med schema hela dan på jobbet,tror det blev bra faktiskt

Fick ett sms av mamma idag det stog -Jobbar du på måndag fm?
Jag kollade i almanackan min,smsade tillbaka- slutar 12
Fick tillbaka av mamma -Får man kaffe kl 13?
Då blev jag lite brydd och sa till tjejerna som stod bredvid mig på jobbet -nu är nog lilla mamma tokig som vill veta om hon kan komma på kaffe på måndag,det är ju flera dagar dit :P
Så jag ringde upp mamma för att få veta om det stämde det hon skrev,så hon inte skrivit fel dag.
Svaret jag fick av kära mor var- Men Anki har du glömt att det är din födelsedag på måndag och jag tänkte ju höra om jag kunde komma på dan och gratta dig,eftersom jag ska bort på kvällen.
Jag hade nog glömt att jag fyller år då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0