15juni

Var på morron prommenix som vanligt,det var inte lika kallt som det var i går morse.Men jag bara undrar när ska sommaren komma då??..nästa vecka kanske..

Har varit in på ett TCmöte på kommunhuset i dag,men jag tror jag har fått kläm på detta nu.

Hämtade Patte på sin praktikplats idag för han har ju trasiga bromsar på bilen sin.Fick då träffa hans chef ,verkar vara en schysst prick.Han sa att "pojken är bra på jobba" :) det var kul att höra,men det vet jag att han är oxå.Han ska få sommarjobba där i 4 veckor .

Sandra var hem en snabbis och hämtade lite grejer,hon bor hos en kompis för tillfället.Det blir ju så trångt och rörigt härhemma både för henne och oss.

Nu ska jag inta den andra soffan och kolla på lite fotboll

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0