Helg igen :)

Fredag:Det blev Birsta hela dan med mamma och Lotta.Jag köpte bara nagellack och 2 kjolar på rea :) kvällen blev det en prommis sen lite Fredagsmys med Pizza och vin,Pizzan på pizzeria Favorit är så jädrans god

Oxfilé,skinka,gorgonzola,färskatomater och x-tra ost  mums..mums

Lördag:Vaknade av att det knackade så försiktigt på dörren,virade täcket runt mig och gick och kollade i kikhålet...där stog det en Sandra kl 9.20 på morron.Hon kom hem för att gå på Karlas fest på kvällen,hon bor bara ett stenkast härifrån.
Regnet strilade utanför fönstret så det blev ingen morronprommis :(  Fixade till lite frukost och kollade på bröllops tokigheterna istället.

-Mamma jag såg HELA Vickans vigsel

Jättesmarrig middag fixade jag till ikväll,Christer och jag virade in oss i filt och åt ute på ballis..det är ju sommar ;P

Fläskfilé,potatisgratäng och en cider

Vi tog en kvällsprommis efter middan :)

Söndag:
Jobb 7-17,när jag kom hem blev det prommis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0