Vart är solskrälle då??

Jaha var är solen som skulle vara framme i dag då??..det kan man ju undra
Det var ju planerat att jag skulle sitta på ballis och njuta av min lediga dag idag.
En morronprommis blev det iallafall..Sandra orkade inte hänga på.Sandra kom hem igår för hon ville att vi skulle ta en tur på Birsta,så det blev en kvällsshopping.Jag handlade inte en pryl,men hon handlade en hel massa.
Ska åka i väg med henne på Timråbo strax,sen kommer Anna och hämtar tillbaka henne.
Så här tänkte Sandra se ut då vi skulle fara...men Sandra...prislappen då!!!
Som vanligt så hade hon glömt ta bort den ;P


Jag fick mina kläder från Mandel och dom var perfekta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0