Helgen 8-10 oktober

Fredag: Dagen började med jobb.Sen blev det ett restaurang besök på Hagakvarters krog ett mycket mysigt ställe.Vi åt Lövbit och det smakade jättebra :)
Sen tog vi och for iväg på lite hockey(vi är lite hockeynördar) Timrås J20 mot Luleå.Resten av kvällen tillbringade jag/vi i soffan och snorade framför tvn,bara jag snorade ;P

Lördag:
Christer jobbade och jag skötte om min förkylning.Fixade sedan till en mycket god middag som avnjöts till hockeyn.Det blev en eftermiddag med 6 timmars hockey på tvn :))
Senare på kvällen såg vi film Salt,en mycket bra Action :)

Salt omslag Evelyn Salt är en CIA officer som har svurit en ed om trofast tjänstgöring och att kämpa för sitt landet. När hon blir anklagad för att vara en rysk spion flyr hon för att rentvå sitt namn och för att en gång för alla visa att hon är en sann patriot.

Söndag: Jag är mycket bättre i min förkylning har proppat i mig KanJang och Esberitox hela helgen :)
Vi for idag en sväng till farmor och hjälpte henne med lite bestyr.
Har set två filmer i dag Iron man 1 och 2,båda var riktigt bra.Alla filmerna vi sett i helgen har varit bra :)) Lyckad filmhelg med andra ord.

Iron Man omslag När den rika och supersmarta industrimannen Tony Stark tas till fånga av fienden konstruerar han en högteknologisk skyddsdräkt för att kunna fly. Nu är hans uppdrag att rädda världen som den unika hjälte han är skapad - inte född till - att vara.

Iron Man 2 omslag Efter att Tonys superhjältehemlighet avslöjats är hans liv mer intensivt än någonsin. Alla vill vet allt om Iron Man-teknologin, antingen det gäller makt eller pengar... men för Ivan Vanko (Whiplash) handlar det bara om hämnd! Tony måste än en gång dra på sig arbetskläderna för att möta sin hittills farligaste fiende - men han gör det inte utan en hel del nya allierade vid sin sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0