Lördag 30 okt

Kan inte begripa varför jag ska vakna så tidigt............jag är ju ledig

For in på Birsta en sväng och köpte lite grjer Sandra behövde...Smet in på Gina Tricot också..hittade detta
Janet long tank Lt camel 99 SEK Mella tank Black/rose 129 SEK

Sen åkte jag vidare mot sjukhuset,hade tid på Kirurgmottagningen så nu är jag inskriven på Operationslistan.Hoppas inte det dröjer allt för länge,det är jobbig att gå och gruva sig för operation också.

Va upp och hälsade på mamma,hon jobbade.Mamma hade med sig jättefina tomtar som Erica gjort till mig..hon är så duktig :)
               
Sen så fick jag ärva ett par jättefina oanvända skor av min mamma :) Jag som sökt såna.Goa Sandra har ju tagit  sin mammas skor :P

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0