Oj oj oj

OJ oj oj vilka dagar det varit...mina ben är som spagetti efter ha klivit upp och ner på stegen och målat och städat Sandras lägenhet i 2 dagar.

I tisdags fick hon hämta nyckeln kl 16,då for vi ner och kollade lägenheten.Damen som hade lägenheten hade bara tagit sitt pick och pack och dragit,det var inte städat någonstans.Så efter jobbet på onsdag så for jag dit och städade å gu så skitigt.............det har varit jobbigt i 2 dagar.Sandra var tvungen att vara på skolan så hon kunde inte hjälpa till.Ringde till Timråbo och var ganska elak,så Sandra ska få tillbaka pengar på hyran.Timråbo hade kunnat fixa städ men när då?? Möblerna skulle ju komma igår...Timråbo ska iaf putsa fönstren+ballis för det orkar jag inte..ska inte heller :/

Målningen blev jättefint iaf :)) jag är duktig jag :)

Idag har vi varit på stan...

...det börjar närma sig :) längtar efter lite vila och njuta :) har varit mycket nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0