Tut skrälle

Ringde till Bertil igår och hörde om han kunde hjälpa mig med tutan på bilen,den är död.Vi letade och letade efter denna tuta.Fick gå och googla vart den kunde sitta,men till slut hittade han den.Men han var tvungen att hissa upp bilen,helt otroligt för att byta en tuta.Om jag skulle beställa en ny tuta skulle den kosta över 800kr sa dom på Berners,Bertil trodde inte det var sant :S Han sa att jag skulle köpa en universal tuta på Mekonomen,så skulle han fixa till tutan.Han fick göra om lite fästen,men nu har jag en tuta ;P Den gick bara på 98kr....Tack för hjälpen Bertil!!

Sen så håller Bertil och mamma på att renovera om köket,det blir jättesnyggt :) Det var mörkbrunt  alla 80-tal förut.
             

Fick hem ett paket från Mandel idag,en grå väst..jättefin.Sen så får man alltid en gåva av dom då man handlar,denna gång var det ett snyggt nagellack.
 Vila Gaza WaistcoatNagellack 2

Kommentarer
Postat av: Bertil

:)) !

2011-04-20 @ 08:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0