Var tar tiden vägen??

Men hjälp varför går tiden så fort?! Igår (torsdag) tog Christer ledigt från jobbet och vi åkte ut till pappas gamla lägenhet för attt rensa och packa,och vips så hade tiden gått.Christer och jag tog lunchmiddag på sibylla inn,sen for vi upp till pappa på Bruksgården en sväng.Han blev så glad att se oss :) jag berättade för honom om hans nya permanenta boende på Ljustagården,han var så glad att han grät.Sen så åkte vi hem,slö tittade på hockey.

Idag (fredag)så åkte mamma,Bertil syrran och jag iväg på Vårmässan.Jag köpte bara hjortronsylt(som jag ska ha till efterrätten i kväll) och Sun covers.På tal om Sun covers ,så har jag skrattat åt reklamen på tvn om dom och sagt "gu va fult...vilka töntiga"!!! Men mamma lurade mig att testa såna idag...jag gillade dom direkt ;P  för att dom va stora och väldigt lätta...

Bild här 

     inte så tokigt va...mina egna briller har jag under och det syns inte  ;P

Ikväll har jag  gjort 3 rättersmiddag

Förrätt: Renkött med pepparrotsröra & knäckesticks

Varmrätt: Pasta med köttfärssås och riven ost

Efterrätt: Vit Brie ost i ugn på digistivebädd & hjortronsylt

Allt blev supergott :))

Till kvällen bjöd jag gubben på en Irish coffee 
     
                   

Nu ska vi parkera i soffan,först blir det "så ska det låta" sen en film "Black Swan".Sandra har sett den på bio nyss,hon tyckte den va bra

Black Swan omslag Liksom de flesta ballerinor kretsar hela Ninas liv kring ballett. Hon är en av de starkast lysande stjärnorna i New York City Ballet Company och när det blir dags att ersätta prima ballerinan Beth som huvudrollen i Svansjön står Nina på tur. Men hon får oväntad konkurrens i nykomlingen Lily som imponerar stort på regissören med sin sensualitet och passion. Allt som de två rivalerna utvecklar en skruvad vänskap blir Nina mer och mer desperat och frågan är hur långt hon är villig att pressa sig själv för sin karriär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0