Helgen 12-14 aug

Fredag: Christer stack iväg på jobbet,jag tog och städade.Städade bort sommar grejjerna,solstolar och sånt.

Vid 18 tiden åkte vi in med Nojja och Eva till stan för att kolla på Drakbåts tävlingarna.Det var inte lika mycket folk som det bruka vara förr om åren.Vi blev kvar där till 21 allafall trots att tävlingarna sög...

Väl hemma kollade vi på en film "Source Code" den va väl sådär

Source Code omslag En soldat blir värvad till ett hemligt statligt program mot terrorism. Hans medvetande blir placerat i kroppen tillhörande ett vittne av ett terroristdåd. För att hitta den ansvarige för bombningen måste han genomleva händelsen gång på gång.

Lördag: Först så blev det lite Melodikryss,men det var så mycket "gammtjo".Så tur att man har ligan på 75 år att fråga om hjälp :P.

Sen tog vi oss lite fika ute på ballis,så skönt med värme.

Såg en film också Irene Huss nr 8 -Det lömska nätet,den va skaplig

 I "Det lömska nätet" stämmer någon träff med tonårsflickor på Internet och sedan försvinner flickorna i en skåpbil.

Kvällen avslutades med Kräftskiva och kortspel hos Nojja och Eva,mycket trevligt :) Eva och jag var bara bäst på kort . . . .  eller inte :S

                                      

Sen blev det lite prat om Rhodosresan,så nu börjar man längta :))



Söndag: Lat söndag ;P  nä idag vaknade jag med så jädrans ont i ryggen :(  Tog några piller och la mig i soffan.Sen kom min kära man och gjorde mig sällskap,vi slog på några filmer.Först såg vi "Henry`s crime"det skulle vara en komedi,men jag log inte ens :S .Sen såg vi "Never let me go" den va skaplig 

Henry's Crime omslag   Henry blir dömd för ett bankrån han inte begått. När han släpps från fängelset bestämmer han sig för att han lika gärna kan begå brottet...

Never Let Me Go omslag De tre vännerna Kathy, Ruth och Tommy växer upp tillsammans på vad som verkar vara en idyllisk engelsk internatskola. I den slutna värld de lever i försöker de hitta sina platser samtidigt som deras relation till varandra blir allt starkare. Men ju äldre de blir desto närmare den hemska sanningen kommer de...

Christer for sen iväg till farmor en sväng och jag tog itu med middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0