Plikten kallar :P

Idag blev det till att ta hand om tvättstugan...gubben har ju smitit iväg på jobbet..det har ju varit hans göra nu för tiden att tvätta:P
                     
Efter tvätten var jag så snäll med jäntan så jag for och hämtade skor som hon hande lagt undan.Det blev ett par svarta och ett par röda skor,dom liknar converse.Sedan tog jag en tur till henne och lämnade av dom.Jag hade även köpt med mig glass till oss,så det blev en fika på Sandras mysiga ballis.
En nogger och ramlösa,bra lunch det.

Åter lämnade böcker på bibblan innan jag begav mig hemöver.

Det har bara varit tråkfotboll på tvn hela kvälllen....blääää

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0