Regn & regn

Idag har himlen varit öppen mest hela dagen,men det har varit ganska varmt.

Jag tog en 10 minuters solning,sen blev det färgning av håret.Mörkbrunt fick det bli denna gång,jag var lite solblek uppe på knoppen.2 förpackningar gick det åt till långhåret :S



Sen så har jag pratat både med Ortopeden och F-Kassan,endera så ska doktor ringa mig eller så förlänger han troligen sjukintyget utan att prata med mig,för jobba kan jag inte än.Sen så måste jag fylla i en blankett från F-Kassan om jag ska åka utomlands under min sjukskrivning,annars kan jag bli av med ersättningen och det vill man ju inte.

Idag har jag läst ut en mycket bra bok "Livet deluxe" av Jens Lapedus


Livet deluxe. De kriminellas perspektiv regerar. Jorge tvivlar på det lagliga livet. Radovans dotter ställs inför ett val.
Arvet. Från far till dotter. Från syster till bror. Känslan, hedern och makten. Smutsiga cash - oavsett var de kommer från - blir till rena pengar när de tvättats några varv.
JW har inte förspillt sin tid på kåken. Han planerar en storstilad comeback.
Jorge har tröttnat på att försöka leva hederligt, kränga latte och foccacias. Livet deluxe hägrar. Och den här gången ska det bli riktigt stora pengar.
Men polisen tar till nya medel. En undercover-operatör tar sig djupt in i Stockholms undre värld, nära Jorge. Nära JW.
Samtidigt är en man utan ansikte och namn ute efter Gudfadern själv, Radovan Kranjic. Allt fler behöver ställa sig frågan: Hur ser livet ut e.R.? Vem blir Stockholms nya kung - eller drottning?
Medlen varierar. Beskydd, rån, k, kroppar. Jakten efter pengar och makt går vidare. Och efter ett liv utan bekymmer nånstans där det är varmt och ljust. Målet är snabba cash - och livet deluxe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0