Julhelgen

Fredag: Idag har jag ledigt men Christer jobbar en stund.När han jobbat klar for han en sväng till farmor,hämtade även upp Sandra.Hon ska ligga på vår soffa några dagar :S
Vi såg en rätt dålig film på kvällskvisten


Open House omslag Alice ska separera från sambon, det gemensamma hemmet har lagts ut på marknaden och spekulanter strömmar in och ut från visningarna. Men ett underligt par vägrar att gå – två fullblodspsykopater för vilka Alice blir en bricka i ett sjukt spel. Vad tar man sig till när man blir fånge i sitt eget hus?

Julafton: Julafton tillbringade vi ute på Alnö hos mamma.Vi blev några stycken jag,Christer,Sandra,Patrik,Lotta,Tobbe,Emil,Niklas,Mamma,Bertil,Anders och Eva.Vi åt så vi storknade!!!På kvällen kom även Erica,Peter och Dexter.

Juldagen:Sandra,Christer och jag latade oss med den sista Harry Potter-Dödsrelikerna del 2.Jag är inte en älskare av Harry Potter men detta var nog den bästa av dom ...tror jag ;P

Harry Potter och dödsrelikerna - Del 2 omslag I den storslagna finalen eskalerar kampen mellan det goda och det onda i trollkarlarnas och häxornas värld till ett fullskaligt krig. Mycket står på spel och ingen går säker. Men det kanske blir Harry som får göra den slutgiltiga uppoffringen när den sista uppgörelsen med Lord Voldemort når sin klimax. Allt slutar här.

På kvällen fixade jag till Sandra för utgång på Stadshuset



Hon blev så fin :))

Kvällen avslutades med film på tvn "Terminator-Salvation" Den gick att se. 
Terminator Salvation omslag Efter domedagen och maskinernas övertagande måste John Connor, vars öde det är att leda människornas motståndskamp, göra motanfall mot Skynet som planerar att utrota mänskligheten. Medan Connor förbereder sina underjordiska styrkor för en sista, desperat strid inser han att han måste rädda sin egen far, Kyle Reese för att rädda framtiden. Men den mest chockerande upptäckten gör han då Marcus Wright dyker upp. Han är en mystisk enstöring från det förflutna som utmanar Connor med ett omöjligt val som kommer att avgöra människornas framtid - och ta med dem båda på en brutal resa rakt in bland deras fiender.

Men jag fick inte se hela på det kom ett sms av Patte- Kan du hämta mig på stan.Det var bara att hoppa i skorna och åka då.När vi kom hem på parkeringen,kom Sandra hem till oss med taxi.Hon skulle egentligen sova hos en kompis men så blev det inte,och hennes hem nycklar var ju hemma hos oss.
Kl 02 stupade jag i säng,sen vaknade jag en timme senare av Dagmar :/  Jädrans va det stormade kändes som rutorna skulle gå sönder.

Annandagen: Christer och jag for en snabbis på Birsta sen skjutsade jag hem Sandra.
Så här ser vår julgran ut ute efter Dagmar



Den ligger i buskarna och lyser...vackert ;P

Till middag blev det Västerbottenpaj och hockey Frölunda - Timrå ,vi lyckades ta en pinne iaf.Vi såg en film innan det var dags för nattsudd med JVM ;P .Det blev "Warrior",den filmen va bra

Warrior omslag Handlingen utspelar sig i kampsportsmiljö där två bröder kämpar för att vinna sin fars kärlek, sina vänners respekt - och för sin familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0