Hoppas som bara den :)

Jag hoppas som bara den att det blir en bra dag i morron :))

Först ska jag ta mig en tur på stan,och jag kan lova att det är säkert 6månader sen jag gick på stan.
Hoppas nu för allt i världen att jag hittar mig ett par snygga glasögon bågar.Jag har letat och letat men det finns inga snygga som jag vill ha.

Sen så ska jag på det efterlängtade ortoped besöket...fan tar dom om jag inte får nå besked va vi ska hitta på med foten.Det måste ju synas på bilderna att nått är tokigt.

Det har varit så fint väder i helgen,jag har velat tagit en prommis varje dag.Men jag vet hur det blir ...får bara ont sen.
                                         
                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0