Lite tur ska man ha

Vaknade då Patrik stack till jobbet.Klev upp å ringde Beners och avbokade tiden vi har där i morron.Vi var nästa 100% säker på att bildörren gått i baklås el att låsvajern gått av.Gick inte att öppna dörren den va lixom helt död.Men i lördags hängde det en 4-5 cm tjock och lång istapp ända ner till backen från dörren,mellan förardörren och mittstolpen.Då testade jag öppna dörren och den gick upp lätt som en plätt,alltså så måste det ha varit stenfryset innuti dörren på någe sätt.För runt dörrlisterna var det inte heller fryset.Det har hela tiden gått att låsa upp men inte öppna dörren.

                       

Jag har ju haft jobbarhelg denna helg och vilken plåga för min onda fot :S Jag tog och la in om komp ledigt idag och det gick tydligen vägen för ingen har ringt :) Skulle ha jobbat  kortis 8-13.Men istället somnade jag om efter Beners samtalet och sov till 11,medicinen i morse gjorde susen.Idag ska jag bara vila i soffan hela dagen.Jag hoppas verkligen att det går att fixa till min fot för detta är en plåga :(

                             

Lägger in en längtan till solen bild...............

                

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0