Min lediga tisdag

Min lediga tisdag gick fort som attan,först hade jag tvättstuga till kl 15.Sen så har ju pappa fått beslutat att han ska bo på en särskillt boende.Så nu är hans lägenhet uppsagd :)) jippi!!Så jag åkte bort till lägenheten och kastade lite grejjer + att jag tömde kyl och frys.
Hittade en påse som innehöll en massa svartvita gamla foton,kul att kolla på dom :) .Pappa och mamma som unga :))

Sen hade pappa glasstrutar i frysen,for förbi honom med dom på vägen hem.Han blev glad att se mig trots att vi hade en livlig diskussion härom dagen.Då va jag riktigt arg på honom,men de hade han glömt ;)
Sen var det bara hem och äta,köra Sandra till Timrå för att hämta lite saker.Hon ska sova här till torsdag,har fått några jobbdagar på dagis.

Kvällen slutade med hockeymatchen Brynäs-Modo,kanon att Modo förlorade :).Sen kollade Sandra och jag på en film "I rymden finns inga känslor" den var väl sådär den också

I rymden finns inga känslor omslag

'Jag är Simon. Jag har Asperger syndrom. Jag gillar rymden, cirklar och min bror Sam. Jag ogillar känslor, förändringar och romantiska komedier med Hugh Grant.' "I rymden finns inga känslor" är en komedi om 18-årige Simon som delar lägenhet med sin storebror Sam. Simon som har Asperger syndrom kräver ett fast schema där allt måsta vara sig likt vecka efter vecka. Förändringar kan han bara hantera i mindre doser och när allt blir för jobbigt gömmer han sig i sin tunna och flyr ut i rymden, för i rymden finns inga känslor. När Sam blir dumpad av sin flickvän och deppar ihop förändras allt och Simons värld blir till kaos. Han ger sig själv i uppdrag att hitta en ny flickvän till Sam så att allt ska bli som förut igen. Det är bara ett problem, Simon vet ingenting om tjejer och kärlek...

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0