Vilken kväll på jobbet!!

Vilken kväll jag haft på jobbet idag !!! Först när jag kom dit 12.30 1 timme tidigare än jag började så satte jag mig med schema.Diffade och skrev i schema  på en som inte lagt in sin rad,och då bestämmer jag hur raden ska se ut..punkt slut!!
Sen skulle vi passa på en avd där jag aldrig varit,och de vårdtagarna va i samlingssalen och jag hade inte en aning hur dom såg ut...det var nästa lustigt.Men det gick bra i allafall,de kom tillrätta på sin avd.

Inte nog med detta så ringer en tjej från en annan avd och behöver en massa hjälp med läggningar,för hennes arbetskompis blev sjuk och fick fara hem.Jag pinnar bort till henne och har jag har ingen aning vad vårdtagarna heter eller nått.Men det gick galant det också :))

Sen kommer jag tillbaka till min avd och då hinner jag knappt börja,så måste jag gå på en annan avd och ge meicin för vikarien har ej nån deligering.Tur att vi va två på vår avdelning så jag kunde yra runt :))

Men alla var glada för att jag fanns där och det är ju perfekt :)

Men jag kan lova att då jag kom hem parkerade jag i soffan

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0