Dagarna går...

På fredag förmiddag följde jag med Sandra på Birsta,hon skulle belöna sig själv med lite kläd inköp.Hon har ju varit så duktig med skolarbetet så hon fick en slant av oss att shoppa för :) Hon gick hem med flera påsar ;P Sen bjöd jag henne på fika också...hon har en mycket snäll mamma ;P
Jag köpte mig en skjorta i sommar färger...för det kommer väl en sommar så småning om hoppas jag



Köpte även inlägget som jag ska ha för att få foten i rätt läge och inte gå på tåledshuvudet.Men än så länge gör den inge nytta :( Det gör ont varje steg jag tar




Vi såg en skit dålig film i fredags Fake Identity

Fake Identity omslag

En amerikansk läkare i Tjetjenien hjälper en mystisk kvinna att fly från en våldsam man.

På lördag var det dags för hockey igen....ytterligare en skitmatch trodde jag.Men matchen var ganska bra,förutom våra missade lägen och slarv :S.Jag fick stå solo på vår plats i hallen,Christer var där med jobbet dom åt och hade sittplats.

Å nu är det söndag och jag ska inte göra mycket...kolla på sport hela dagen lång ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0