Helgen är slut igen :S

Helgerna bara susar förbi då Christer är ledig :S

Lördag: Då blev det skidor hela förmiddagen på tvn,ända tills vi skulle åka på skitmatchen mellan Timrå-Modo.Det måste ju ske nån förändring i verksamheten Timrå IK.Hamnar vi i Kvalserien så är jag osäker på om vi klarar det,åker vi ur Elitserien då är det kört för Timrå IK.Att kämpa sig upp i Elitserien igen kan ta flera flera år.Nä jag tycker att det började gå käpprätt åt fanders då Timrås ledning sparkade Kenta...fårskallar!!

                  

Kvällen avslutades med en "sådär" film The Crazies

The Crazies omslag

En småstadsidyll slåss i spillror när ett okänt gift förvandlar invånarna till mordiska galningar. Stadens sheriff, hans gravida fru, hans närmste man och en sjuksköterska är några få som inte har blivit infekterade, och de tvingas nu samarbeta för att ta sig ut ur staden levande.

Söndag: Den tillbringade jag med Sandra på Birsta,min stackar fot fick veta att den lever :( trots att jag tog medicin innan vi for.

En sån köpte jag
Babs top Sand (7050) 129 SEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0