Men...va denna helg

Men...va denna helg gick fort då :(

Fredag:
Friskskrev mig idag fast jag har ont :( Men det lönar sig inte att gå här hemma.Doktorn ringde och jag ska på röntgen av foten sen tillbaka till honom,remiss är skickad,bara att vänta

Åkte förbi pappa en sväng innan det var dags att göra mitt första arbetspass efter 6 veckors sjukskrivning. Sen vart det jobb 14-21,kul att träffa arbetskamraterna :).Och in i schema skrivar hetluften på en gång blev det ;P

Lördag:
Då hade jag semester ;P bra början va?? Jag hade lagt in om semester tidigare pga att Timrå har hemmamatch.Den vann vi på straffar (Tackar Maria och Oscar för vinsten ;P )

 

Vi bokade en resa till Rhodos idag :))) Vi åker i höst med Nojja och Eva :)

Rodos maris resort & spa mitsis hotels





Hoppade i säng i lagom tid för det var dags för jobb tidigt på söndag morron.Meeeen.....jag har ju en mycket rolig jänta,som va ut och partade med sina "dagiskollegor",och tyckte tydligen att mamma skulle få höra att hon kom hem ordenligt.Kanske hon hade lite mycket % INNANFÖR VÄSTEN.Typ kl 03.00 ringde hon :S sen tog det ju 1 timme innan jag somnade om igen.Och då var jag ju medvetslös då kl ringde 5.45.Men hon ska få igen!!! ;P

Söndag:
Jobb 7-17 men idag har det varit lite jobbigt att gå,fick ta medicin.Men i morron är jag ju ledig :)

                                              
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0