Nyårsafton

Ja då var det sista dagen på detta året,åren bara rinner iväg.
Vi hade iallfall gäster på nyår,Eva,Nojja och Amanda
 Fick en sådan av Nojja och Eva då dom kom :) påminner om
 Baileys


ileysDet blev en 3 rätters

Förrätt:Räkröra i avocado


Varmrätt:Kycklinggratäng,ris & sallad


Efterrätt:Blåbärssorbet


Nyårslöfte ska man ju ha oxå,vad ska jag hitta på då då?! Jag röker inte ,snusar inte,jag dricker inte,jag går inte ut på krogen,så min önskan är att kunna åka till Rhodos i höst.
                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa vilket bra nyårslöfte=) Tycker verkligen att ni ska åka till Rhodos..ni kommer att få en underbar semester=)

2011-01-01 @ 14:36:19
Postat av: Maria

Glömde att skriva vem inlägget var ifrån=) Kraam Maria

2011-01-01 @ 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0