Undra om jag gör nå dumt

Undra om jag gör nå dumt nu då,som går tillbaka till jobbet fast foten inte är nå bra.Jag kan ju inte bara sitta hemma och vänta på vad som ska ske,blir det ny op el inte ?! Jag testar jobba...går det så går de.Börjar iaf bra med fre 14-21,lör-semester (pga skit Timrå som inte kan spela hockey)Så jag tänkte att vi skulle gå och se en förlust...igen, Sön 7-17.Sen jobbar jag bara 2 dagar nästa vecka så det ska nog gå.På fredag skulle doktorn ringa då får jag höra vad han har för planer med foten.

Idag har jag varit ner i kärringgrillen,gud så kallt det är där nere.Har ingen solat före då är det så svinkallt så man behöver inte ha nån fläkt på.




                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0