Bad igen

Då vart det fredag och jag vaknade jättetidigt,tog och tvättade för det var ledigt i tvättstugan.

10 kom Sandra med bussen till Birsta hon ville hänga med oss och bada.Så vi tog och for en sväng på Maland,men jag badade inte i poolen bara duchade ggr flera.

Idag har vi betalat Greklands resan :))



Nu sitter jag och väntar på min man att han ska komma hem med middag...det blir pizza :)

Såg en film innan läggdags "True Grit" den va inte så dum..
True Grit omslag Mattie Ross är fast besluten att hämnas sin fars död genom att få fast Tom Chaney, mannen som sköt honom till döds för två guldmynt. Blott fjorton år gammal söker hon hjälp hos Rooster Cogburn, en enögd, sjutglad sheriff med alkoholproblem, och den övernitiske polisen LaBoeuf för att spåra upp den undflyende Chaney. Trots sina olikheter driver deras hänsynslösa beslutsamhet dem ut på ett riskabelt äventyr som bara kan få ett enda slut: vedergällning. "True Grit" är en stark berättelse om hämnd och tapperhet i ett hårt och oberäkneligt gränsland där rättvisan är enkel och nåden sällsynt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0