Fotskrälle

På måndagsmorgonen fick jag ringa ortopeden,den ena tån har inte tillräckligt med blodtillförsel enda fram till spetsen.Och sen så är foten så ond och svullen då jag går på den,på kvällen lindar jag in den i en kall handuk för att kyla ner den.Jag fick stränga order "ändan ner och foten upp" Så idag ska jag bara dra av med dammsugaren lite,sen ska jag bara ligga i soffan och se film.

Igår va jag och Sandra förbi pappa(morfar),han mår så bra där på Ljustagården och det känns så skönt :)

                           


Kommentarer
Postat av: Maria Weckenberg

Nu är det du som är rädd om din fot!! Förstår att det är tråkigt men sitt med foten i högläge nu vännen<3 Kraam

2011-07-05 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0