Gatufesten

I onsdags blev det först bad på Tranis med Sandra,syster,mamma och Bertil.

På kvällen tog vi oss in på Gatufesten med Nojja,Eva och Amanda..Vi gick aldrig upp på torget för jag tordes inte om någon skulle råka kliva på min fot i trängseln.

Vi tog en öl nere på Tranvikens place,mamma och Bertil hade hittat dit också,så jag bjöd mor på ett glas vin :)

Senare på kvällen vandrade vi storgatan ner och hamnade till sist på All Star.



Jag blev super sugen på strips & ketchup till min kalla öl ;P ,Christer beställde en sån till mig :) Det ser nästan ut som en barnpotion :)...men gott var det

Min fossing är så röd & svullen hela dagarna :( oavsätt om jag sitter,ligger eller inte gör nått



Om den inte börjar bli bättre till veckan måste jag ringa ortopeden igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0