Men huvva...

                                      

Men sån gräslig huvudvärk jag fick idag,den måste vara det tryckande vädret.Jag brukar aldrig ha huvudvärk,inte ens "bakishuvudvärk".Men detta va då en pina,hoppas det går över snart för vi ska på Birsta en sväng.Jag köpte kläder till Christer igår då vi va på Birsta,men allt var för stort ;P.

Själv så köpte jag nya resväskor åt oss,dom andra var förstora tyckte jag.(säljer iväg dom andra)



En ljusgrön till mig och en svart till Christer,sen fick vi med en vatten leksak i form av en krokodil.Den ska Eva och Nojjas Amanda få :)

 

Handbagage väska till min resväska...samma färg





Sen så köpte jag också en långklänning

 


och ett par nya flippisar,kastade dom gamla för dom har gjort sitt.



 
Det är de enda skor jag kommer i just nu för fotskrälle..så här ser foten ut nu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0