Torsdag 21 juli

I morse var det dags för ett besök till ortopeden,doktorn sjukskrev mig till den 28 aug.Han sa att det måste få ta tid på sig att läka ordentligt.Jag fick även med mig en bild på foten



Där jag ritat pilarna kan man se vart han sågat av tålederna,så det är inte underligt att jag har ont :S

Efter besöket åkte Sandra,mamma,Lotta och jag på stan en sväng..



Här sitter dom och smyg röker efter fikat ;P

Sen så har Sundsvall och Timrå invaderats av flygmyror idag...nu är det 11 veckor kvar tills vi får se den första snön :((


Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt med denna fot, men vilken lång semester du kan ta nästa sommar!! Hihi

2011-07-21 @ 23:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0