Solig tisdag

Hurra vi fick sol idag...det trodde jag inte.Vi velade hit och dit i morse om vi skulle packa badväskan och åka ut på Tranis.Det blev en tur till Tranis :) men det blåste lite där.Jag badade inte ,men det gjorde gubben :)

Sen blev det grillat för grabbarna ,jag tog en korv med bröd.

Om ni är sugna på nötter så kan jag rekomendera denna påse,super gott :)

                  
Nu ser grabbarna på Morden i midsomer,jag ska ta och läsa dom sista bladen i denna bok "Rymd utan stjärnor"av Jonas Moström.En bra och lättläst bok :)

Rymd utan stjärnor
När överläkare Pia Fjällstedt försvinner under mystiska omständigheter, blir det inte ett fall vilket som helst för Sundsvallspolisen. Åtminstone inte för kriminalinspektör Sofia Waltin, eftersom Pia Fjällstedt är hennes faster. Dessutom har Sofias pappa länge haft en allvarlig konflikt med sin syster och hamnar högt på listan över dem som kan tänkas ha med försvinnandet att göra.
 Också Sofias kollega Johan Axberg får problem att skilja yrkesroll från privata bekymmer när hans nya flickvän blir misshandlad av sin exman. Dessutom verkar Johans bäste vän, läkaren Erik Jensen, vara mer inblandad i de alltmer dramatiska händelsernas på stadens sjukhus än han vill erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0