Lördag 4 juni

Idag är det lördag men jag har haft söndag hela dan,kan nog bero på att vi hade en röd dag i torsdags.

Vi har iallafall varit ute på vift idag...



Först blev det ut på ön och för att mata och lufta Ester.



Knyckte med mig några kvistar syrener :P,de doftar så sommar :))

Sen så svängde vi förbi pappa,han va inte så talför idag.Vi stannade inte nå länge för min fot började göra så ont.Sen skulle vi in till faster och Ove för att hjälpa Ove med mobilen,då började jag längta hem och få slänga upp foten i soffan.Det är helt otroligt va det kan spränga i foten då den varit på backen ett tag.

Väl hemma fixade Christer middag,tacos blev det...jättegott :)

Sen slumrade vi nog till båda två en stund i varsin soffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0