Nationaldagen

Idag var det Sveriges nationaldag och jag min "optimistjolle" trodde att jag skulle orka gå på stan och kolla läget.

Men som tur var så sa Christer att vi tar en tur till birsta bara.Jag orkade gå in i typ 3 affärer sen orkade jag inte gå mera.Vi tog och for till Ica maxi och köpte hem lite gott istället



Såg en riktig skitfilm då jag låg och vilade på eftermiddagen,
"Hereafter"
hereafter
I filmen Hereafter får vi följa tre personer vars öden påverkar varandra. Vi följa Marie Lelay som har en nära döden upplevelse som påverkar hennes liv. Sen får vi följa Marcus som förlorar sin bror Jason. Sist men inte minst får vi följa George som efter en olycka när han var liten kan komma i kontakt med döda människor. Under filmen får vi följa hur dessa tre personer kommer att mötas.

På kvällskvisten åkte vi till Alnö för att kolla på Patriks match,1-1 slutade den.Tur det fanns bänkar man kunde sitta på....

Jag tror nog att jag är piggare än vad jag är ja :S  Och hoppa på kryckor är inte enkelt ska ni veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0